تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

ایرادات رایج یخچال ال جی LG و برطرف کردن آنها 2024

ایرادات رایج یخچال ال جی

ایرادات رایج یخچال ال جی LG کدامند؟ چگونه می‌توان این ایرادات را برطرف کرد؟ یخچال ال جی از جمله پرطرفدارترین یخچال‌ها است که نسل جدید آنها به علت بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز کمتر دچار نقص و خرابی می‌شود، اما با وجود تمام پیشرفتی که در حوزه تولید یخچال انجام شده است، هنوزم گاهی اوقات ممکن است این وسایل دچار خرابی شوند و ما نیاز به تعمیر یخچال ال جی پیدا کنیم که با کمی شناخت و آگاهی در این زمینه و بررسی دقیق می‌توانید بسیاری از این ایرادات را برطرف کنید. در این مقاله ایرادات رایج یخچال ال جی و شیوه برطرف کردن آن را بررسی می‌ کنیم. البته باید دانست که یخچال یک کالای دیجیتال با قطعات پیچیده الکتریکی است، و بهتر است به مراجع مربوطه و افراد کارشناس و متخصص که تجربه کافی در این زمینه دارند مراجعه کنید.

ایرادات رایج یخچال ال جی و شیوه برطرف کردن آنها

اگر صاحب یخچال ال جی هستید و گاهی اوقات با مشکلات متعدد زیر مواجه می‌شوید، ما در اینجا نحوه برطرف کردن آنها را برای شما توضیح خواهیم داد:

  • ایجاد سر و صدا در یخچال

اگر یخچال شما بی‌دلیل ایجاد سر و صدا کند، برای این کار باید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • نقص در سیستم خنک کننده

کندانسور یا موتور از بخش‌های مهم در یخچال فریزرها هستند که کار ایجاد سرمایش را بر عهده دارند و به وسیله یک فن خنک می‌شوند، اگر این فن به هر دلیلی دچار نقص یا خرابی شده باشد، یخچال نیز دچار مشکل شده و شما شاهد سر و صدای آن خواهید بود که ممکن است تیغه‌های آن آسیب دیده یا پره‌ها یخ کرده باشند، حتی تجمع پیدا کردن گرد و خاک نیز بر روی پره‌ها احتمال سوختن موتور را یجاد می‌کند که در این حالت شما نیاز به تعمیرات یخچال ال جی خواهید داشت.

  • نقص در فن هیتر قسمت اپراتور

از دیگر اجزا در یخچال ال جی فن اپراتور است که اگر دچار خرابی شود موجب ایجاد سر و صدا در داخل یخچال خواهد شد.

  • ایراد در کمپرسور

موتور انواع یخچال ال جی نیز مانند دیگر یخچال‌ها با گذشت زمان فرسوده خواهد شد، به همین دلیل یک موتور کهنه ممکن است گاهی در داخل یخچال ایجاد سر و صدا کند که برای پیشگیری از چنین خطری بهتر از یخچال را در زمان مناسب و به موقع سرویس کنید.

  • خراب شدن شیر انبساط

چهارمین دلیل ایجاد سر و صدا در داخل یخچال‌های ال جی خراب شدن شیر انبساط می‌ باشد. در کنار موتور یک شیر برقی قرار دارد که گاز داخل یخچال را تقسیم می‌ کند، در واقع می‌ تواند گاز موجود در داخل لوله‌ های یخچال را به خوبی تنظیم کند. خراب شدن این شیر یکی دیگر از دلایل به وجود آمدن سر و صدا در یخچال خواهد بود.

تعمیرات ال جی LG

  • گرم شدن بدنه یخچال

قسمت پشت یخچال ال جی لوله‌ هایی می‌ باشد که گاز را به قسمت‌ های مختلف یخچال انتقال می‌ دهند، یعنی ابتدا موتور یخچال موجب سرد شدن گاز شده و در نهایت گاز سرد در کلیه قسمت‌ های یخچال جریان پیدا می‌ کند. به این ترتیب موجب ایجاد سرمایش و دمای لازم برای یخچال خواهد شد، بنابراین اگر فضای قسمت داخلی یخچال گرم باشد، این گرما به گاز انتقال پیدا می‌ کند و موجب گرم شدن بدنه یخچال می‌ شود که تا حدودی طبیعی است، اما اگر ایجاد گرما جدی باشد، موجب نقص فنی در یخچال خواهد شد که در این حالت تعمیر یخچال ال جی را می‌ توانید با کمک یک نمایندگی معتبر و مجاز مانند نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج انجام دهید.

  • علت خرابی درب یخچال

درب یخچال ال جی به دلایل مختلفی می‌ تواند خراب شود که مهم‌ ترین آن ها باز و بسته شدن بیش از حد آن یا قرار دادن شیشه‌ های سنگین و وسایل سنگین بیش از حد در بر روی درب می‌ باشد. این کار موجب خواهد شد که یخچال شما تراز نبوده و خوب بسته نشود که در نهایت نیز موجب وارد شدن فشار به قسمت موتور یخچال شده و در طولانی مدت احتمال دارد حتی موجب بروز آسیب در موتور شود. این کار نیز با کمک گرفتن از یک نمایندگی مانند نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی در کرج به اسانی قابل برطرف کردن است.

  • علت برفک زدن یخچال

برفک زدن همیشه یک مشکل رایج در یخچال‌ ها بوده است که امروزه با تکیه بر تکنولوژی این مشکل تا حدود برطرف شده است، یعنی یخچال‌ های نسل جدید به گونه‌ ای طراحی شده‌ اند که برفک نمی‌ زند با این وجود ممکن است گاهی شما متوجه چنین مشکلی در یخچال ال جی شوید که چند عمده آن به شرح زیر است:

قرار گرفتن یخچال ال جی در یک مکان گرم که مهم‌ ترین علت برفک زدن می‌ باشد.

خراب شدن قسمت درب یخچال که ممکن است ناشی از خراب شدن نوار لاستیکی دور درب و یا خود درب باشد.

قرار گرفتن نادرست یخچال یعنی در حالتی که کمتر از ۱۰ سانتی‌ متر با دیوار فاصله دارد.

خراب شدن قسمت ترموستات یخچال

قرار دادن برخی از مواد غذایی داغ در داخل آن

بسته شدن راه عبور هوای سرد به داخل آن

خراب شدن قسمت المنت اواپراتور

ایراد در قسمت فن دستگاه

ایراد در قسمت تایمر، دیفراست یا ترمودیسک یخچال ال جی

  • عدم بسته شدن درست درب یخچال

اگر یخچال به درستی تراز نشده باشد، در این حالت احتمال دارد که درب آن به درستی بسته نشود. جهت برطرف کردن آن می‌ توانید با استفاده از پیچ تنظیم ارتفاع که در قسمت بالا و پایین درب قرار گرفته است آن را به درستی تنظیم کنید. حتی ممکن است خراب شدن لاستیک در قسمت دور درب موجب شود تا در به خوبی بسته نشود.

 یخچال ال جی LG

نتیجه‌ گیری

در این مقاله چند نمونه رایج خرابی و تعمیرات در یخچال ال جی و راه برطرف کردن آن را بررسی کردیم. با وجود اینکه یخچال‌ های ال جی مجهز به تکنولوژی نوین هستند و کمتر دچار خرابی می‌ شوند، ممکن است گاهی شما با موارد بالا مواجه شوید که می‌ توانید از یک نمایندگی معتبر، برای مثال اگر در کرج یا نزدیک کرج ساکن می باشید، نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج کمک گرفته و مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. در سایت …. بیشتر با ایرادات و خرابی‌ های رایج در یخچال ال جی و نحوه انجام تعمیرات یخچال ال جی آشنا شوید.

 

02191018319