تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

تعمیرات جاروبرقی کرج

تعمیرات جارو برقی

قبل از خرید یک جارو برقی باید نکاتی را بدانید و با توجه به این نکات یک خرید خوب و مفید داشته باشید. در مطلبی به مراحل تعمیرات ظرفشویی در کرج اشاره کردیم در مطلب به نکات مهم در خرید جارو برقی میپردازیم.

نوع موتور در خرید جارو برقی

مهمترین نکته در خرید جارو برقی نوع موتور تعبیه شده می باشد، نکته حائز اهمیت این است که افت کیفیت، مکش و قدرت در برندهای متفرقه می تواند کاملاً احساس شود به همین دلیل در خرید جارو برقی بهتر است این را در نظر بگیرید که پول برندی را هزینه کنید که ارزش داشته باشد این امر اهمیت دارد که توصیه میشود اگر مدل ارزان از مارک معتبر را بخرید بهتر از خرید مدل بالای یک مارک متفرقه می باشد.

قدرت فیلتراسیون

عدم بازگشت گرد و غبارات ریز به قدرت فیلتراسیون دستگاه بستگی دارد لذا استفاده از فیلتر های پیشرفته HEPA امروزه امکان به دام انداختن حجم بالاتری از مواد ریز را فراهم می آورد به گونه ای که ذرات به کوچکی ۰.۰۳ میکرون نیز با استفاده از این فیلترها به دام افتاده میزان غباراتی که در محیط پراکنده می شوند به میزان حداقلی می باشد.

این قابلیت برای افرادی که عاری بودن محیط از باکتری ها و میکروب ها برایشان اهمیت زیادی دارد، از جمله خانواده هایی که دارای فرزند کوچک و یا فرد سالمندی هستند، بسیار مفید است. همچنین توصیه می شود افرادی که از بیماری های تنفسی رنج می برند، برای سلامت خود به این نکته بیشتر توجه کنند.

توان موتور

توان موتور با واحد وات مشخص می شود و یکی از نکات مهم در خرید جارو برقی است. هرچه این مقدار بالاتر باشد جارو قوی تر و کارا تر خواهد بود.  بهترین جارو برقی به لحاظ قدرت جارو برقی ‌ای است که میزان توان و قدرت آن بین 1300 تا 2200 وات باشد. بهتر است از انتخاب جارو برقی هایی با توان کمتر از1000 خودداری کنید.

قدرت مکش

مکش ذرات به داخل مخزن به دلیل پمپ مکش صورت می پذیرد. هرچه پمپ مکش در ایجاد خلا بهتر عمل کند، قدرت مکش جارو برقی بهتر خواهد بود. سبک طراحی جارو برقی نیز در قدرت مکش جارو برقی تاثیر گذار است. مثلا اگر طول خرطومی بیش از حدود ۲ متر شود، قدرت مکش دچار افت می گردد. درز هوا از اطراف بدنه، عامل دیگری در کاهش این کمیت است. بنابراین عایق بندی مناسب جارو برقی می تواند به قدرت مکش آن بیافزاید.

قابلیت مکش مایعات

بعضی جاروبرقی ها علاوه بر قابلیت مکش خاک و اشیای جامد، امکان مکش مایعات را نیز دارند. حتی با بعضی از آن ها بنزین و روغن را نیز می توان از روی سطوح پاک کرد. به علاوه بعضی از انواع جاروها قابلیت تفکیک مایعات از جامدات را هم دارند.

سطح صدا

از آنجا که نظافت در هر محیط به صورت الزامی صورت می پذیرد، آرامش افراد نیز مدنظر قرار می گیرد. تولیدکنندگان حرفه ای دستگاه جارو برقی امروزه توجه بسیاری به میزن صدای تولیدی دستگاه دارند و یکی از ویژگی های یک دستگاه جارو برقی با کیفیت برخورداری از سطح صدای پایین می باشد تا به راحتی در محیط های متفاوت تجاری، اداری، منازل و … مورد استفاده قرار گیرد.

میزان صدای دستگاه با دسی بل (dB) مشخص می گردد، سطح صدای ۷۰-۷۷ دسی بل برای جارو برقی مطلوب بوده و از نظر صدایی می توان گفت این جارو برقی ها از سطح صدای پایینی برخوردارند.

02191018319