تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

11 مورد از مهم ترین خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنوود 1403

خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنوود

آیا با خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنوود آشنا هستید؟ چگونه می‌توان این ارورها را به طرز درستی برطرف کرد؟ یخچال فریزرهای کنوود امروزه بر پایه تکنولوژی روز و با بهره‌گیری از نوین‌ترین فناوری‌ها طراحی شده‌اند، به طوری که شما کمتر خرابی و نقص را در آنها خواهید دید. با این وجود اگر گاهی مشکلاتی در آن به وجود بیاید، به آسانی می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر این برند مانند نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج کمک گرفته و مشکل را به آسانی برطرف کنید. در این مقاله چند مورد از مهمترین خرابی‌های یخچال فریزر کنوود را بررسی می‌ کنیم.

چند مورد از مهم ترین خرابی‌ های یخچال فریزر کنوود

برای رفع مشکل خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنوود وقتی با مشکل مواجه شوید در وهله نخست باید نوع خطا و مشکل به وجود آمده را تشخیص دهید اما اگر با مشکلات زیر مواجه شدید هر کدام از آنها راه حل‌ های متفاوتی دارند:

  • عدم خنک کردن یخچال فریزر

اگر متوجه شدید که یخچال فریزر شما به خوبی خنک نمی‌کند احتمالاً یکی از نواقص و خرابی‌های زیر در یخچال رخ داده است:

برفک زدن در قسمت داخل اواپراتور

نشتی گاز

خراب شدن فن

سوختن کمپرسور

خرابی دمپر هوا

گرفتگی لوله دیفراست

خرابی ترموفیوز یا سنسور

خرابی سوئیچ بین درب

  • تراز نبودن محل دستگاه

که برخی از این مشکلات را به خودتان و یا گاهی اوقات می‌توانید آنها را با کمک نمایندگی و تعمیرات اینگونه وسایل از جمله نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج برطرف کنید.

خرابی های رایج kenwood

  • کار کردن یکسره یخچال فریزر

اگر متوجه شدید یخچال فریزر به صورت یکسره و بدون وقفه کار می‌ کند، مشکل در موارد زیر می‌ باشد:

نشت پیدا کردن گاز یخچال

خرابی سنسورها

خراب شدن ترموستات یخچال

ایجاد بوی بد در داخل یخچال

اگر در داخل یخچال متوجه شدید که بوی بدی ایجاد می‌ شود، احتمالاً یکی از دو مواد موارد زیر برای آن رخ داده است:

مواد غذایی طولانی مدت در داخل آن مانده است.

زغال بوگیر یخچال خراب شده است.

  • عدم روشن شدن یخچال

اگر متوجه شدید که یخچال فریزر شما روشن نمی‌ شود، احتمالاً موارد زیر برای آن به وجود آمده است، شما خود میتوانید یا ممکن است بتوانید خرابی‌های رایج یخچال فریزر کنوود را شناسایی کنید. اما بهتر است برای برطرف کردن آن، به یک مرجع معتبر و کارشناسان مجرب مراجعه نمایید.

خراب شدن برد اصلی یخچال

ایجاد هر گونه اختلالی در مدار یخچال

عدم برق رسانی درست به یخچال

  • یخ زدن یخچال

اگر متوجه شدید که یخچال شما یخ می‌ زند که امری غیر عادی است و نباید شاهد چنین اتفاقی باشید، در این حالت موارد زیر برای یخچال رخ داده است:

خرابی برد اصلی یخچال

خرابی دمپر هوا در بین فریزر و یخچال

  • ایجاد سر و صدا در یخچال

از دیگر مشکلات رایجی که معمولاً در انواع یخچال‌ ها از جمله یخچال فریزر کنوود ممکن از رخ دهد، ایجاد سر و صدای آن است که احتمالاً یکی از مشکلات و موارد زیر برای آن رخ داده است:

فرسوده شدن و خرابی موتور فن اواپراتور

خراب شدن فن دستگاه

ایجاد هر گونه مشکل و نقصی در پروانه‌ های فن

خراب شدن کمپرسور و موتور فن کندانسور

  • خاموش شدن یخچال فریزر

اگر متوجه شدید که بدون هیچ گونه دلیلی و حتی با وجود برقرار بودن جریان برق یخچال شما خاموش شده است، موارد زیر حتماً باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد، اگر توانایی تعمیر آن ها را ندارید، بهتر است که از نمایندگی‌ های مجاز مانند نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج کمک بگیرید:

خراب شدن ترموستات یخچال

خراب شدن برد کنترلی

خراب شدن اورلود کمپرسور و کمپرسور

  • عدم کار کردن موتور یخچال

اگر موتور یخچال تنها چند ثانیه روشن بوده و پس از آن مجدد قطع شود، به احتمال زیاد قسمت موتور یا کمپرسور آن سوخته باشد، حتی ممکن است که قسمت رله اورلود دستگاه دچار خرابی شده باشد.

  • خرابی برد الکترونیکی

برد الکترونیکی در یخچال فریزر را می‌توان مانند مغز انسان‌ ها نیز دانست که نقش بسیار مهم و اساسی در عملکرد درست یخچال خواهد داشت. اگر به دلیل شستن یا هر گونه نوسانات برقی در یخچال متوجه خرابی برد الکترونیکی شدید، حتماً باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید.

  • عدم کار کردن فن کندانسور

اگر فن کندانسور که در قسمت کناری موتور قرار گرفته است دچار آسیب و خرابی شود، به درستی کار نخواهد کرد که در نتیجه آن شما شاهد شنیدن صداهای غیر طبیعی از قسمت پشتی یخچال و حتی داغ شدن غیر معمول و بیش از حد در قسمت درب یخچال خواهید بود.

  • خرابی لاستیک دور درب

لاستیک دور درب یخچال گزینه بسیار مهمی است که در بیشتر مواقع ایجاد مشکل کرده و حتماً باید آن را برطرف کنید. این لاستیک به مرور زمان احتمال دارد دچار فرسودگی یا پارگی شود که در چنین حالتی سرمای داخل یخچال به هدر رفته و حتی می‌تواند طول عمر مفید یخچال را کاهش دهد، از طرفی میزان مصرف برق در چنین حالتی افزایش خواهد یافت، بنابراین در صورتی که متوجه شدید لاستیک دور درب حالت اولیه خودش را ندارد، در اسرع وقت آن را تعمیر و یا تعویض کنید. که کار بسیار آسانی است و هزینه چندانی نیز نخواهد داشت، یعنی تعمیرکار به آسان این لاستیک را از درب جدا کرده و لاستیک تازه‌ای را به جای آن قرار خواهد داد. اما اگر قادر به انجام این کار نیستید نمایندگی‌ های فعال برند کنوود در سراسر کشور. برای مثال: اگر در کرج یا نزدیکی کرج باشید، می توانید از خدمات ارزنده نمایندگی معتبر تعمیرات یخچال کنوود در کرج بهره مند شوید.

تعمیرات kenwood

نتیجه‌ گیری

در این مقاله مشکلات رایج در یخچال فریزر کنوود دلایل به وجود آمدن آن و راه‌ های برطرف کردن آن را بررسی کردیم. برند کنوود جز برندهای برتر جهانی است که محصولات مختلفی از آن تولید و ارائه می‌ شود. یکی از آنها نیز یخچال فریزر کنوود می‌ باشد که در بیشتر مواقع حل کردن و برطرف کردن این مشکلات بسیار آسان است و تنها به کمی مهارت نیاز دارد. در صورت عدم توانایی برای برطرف کردن مشکل به وجود آمدن می‌ توانید از نمایندگی‌ های معتبر این برند مانند نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج کمک بگیرید. در سایت …. بیش تر با مشکلات و ارورهای رایج در انواع یخچال فریزر کنوود و همچنین راه حل‌ های مناسب برطرف کردن آنها آشنا شوید.

 

02191018319