تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

آشنایی با شاخص ترین برنامه‌ های پرکاربرد ماشین لباسشویی

برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی

برنامه‌ های پرکاربرد ماشین لباسشویی کدامند؟ امروزه استفاده از ماشین لباسشویی یک امر عادی و حتی ضروری محسوب می‌شود. با پیشرفت تکنولوژی در ساخت ماشین‌های لباسشویی، کارایی آن‌ها بسیار متنوع شده است. به‌طوری که تولید کنندگان ماشین‌های لباسشویی برای هر جنس لباس برنامه‌ی مخصوص شستشو پیش بینی کرده‌اند.

برای شستشوی بهتر لباس‌ها و استفاده‌ی بهینه از ماشین‌های لباسشویی، باید این برنامه‌ها را به خوبی بشناسیم. ما در این مقاله از سایت آلفا سرویس قصد داریم برنامه‌ های پرکاربرد ماشین لباسشویی را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای انتخاب یا استفاده‌ی بهتر از ماشین‌ لباسشویی‌تان تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی

همان طور ک گفتیم آشنایی با برنامه‌های مختلف شستشوی ماشین لباسشویی باعث می‌شود که لباس‌ها بهتر و با آسیب کمتری به بافت پارچه شسته شوند. در ادامه برخی از مهم‌ترین برنامه‌ های پرکاربرد ماشین لباسشویی را معرفی کنیم.

  • شستشوی لباس‌های بسیار کثیف با برنامه Intensive

یکی از برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی برنامه Intensive  می‌باشد. این برنامه برای شستشوی لباس‌های کثیف و بسیار کثیف مناسب می‌باشد. ‌با استفاده از این روش، ابتدا لباس‌ها مدتی در آب می‌مانند سپس با بهترین کیفیت شسته می‌شوند. با استفاده از این روش لباس‌ها چرک مرده نمی‌شوند و کثیف‌ترین لباس‌ها به خوبی شسته می‌شوند.

  • شستن لباس‌های ورزشی با برنامه Sport Wash, Sport Wear

یکی دیگر از برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشوییبرنامه‌ی دیگری که در شستشوی لباس بسیار پرکاربرد می‌باشد، برنامه Sport Wash یا Sport Wear می‌باشد. این برنامه برای شستشوی لباس‌های ورزشی بسیار مناسب است. عموما در تولید لباس‌های ورزشی از الیاف مصنوعی استفاده می‌شود.

این نوع لباس‌ها عرق می‌کنند ولی زیاد خیس نمی‌شوند. یعنی عموما لباس‌های ورزشی کثیف نمی‌شوند اما بوی عرق می‌گیرند و نیاز به شستشو دارند. لباس‌های ورزشی تقریبا بعد از هر بار ورزش کردن نیاز به شستشو دارند. اگر این شستشوی مکرر با استفاده از روش‌های مناسب انجام نشود، عمر لباس بسیار کم می‌شود. اگر می‌خواهید لباس‌های ورزشی‌تان خیلی زود کهنه نشود، آن‌ها را با برنامه Sport Wash یا Sport Wear بشویید.

  • شستن ملحفه‌ها با برنامه Duvet

این برنامه شستشو برای شستن لباس‌های مخمل و پتو و ملحفه مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشکلاتی که در شستشوی لباس‌های مخمل وجود دارد این است که مایع شستشو در لباس باقی می‌ماند. این مسئله علاوه بر اینکه باعث ایجاد بو میشود، عمر لباس را نیز کم می‌کند. از طرفی باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی می‌شود.  پس بهتر است برای شستشوی لباس‌های مخمل از برنامه‌ی Duvet استفاده کنیم تا با فشار آب مناسب و چرخش بالا تمام مواد شوینده‌ی موجود در تار و پود لباس را از بین برده و لباس را به خوبی تمیز کند.

  • شستشوی لباس‌های پشمی با برنامه Wool

یکی از برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی کدام است؟ از آن‌جایی که لباس‌های پشمی حساس هستند برای شستشوی آن‌ها باید دمای حداکثر 40 درجه، مدت زمان شستشوی پایین و همچنین عدم اصطکاک زیاد پارچه پشمی را در نظر گرفت.

 

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در کرج

 

به همین منظور برنامه Wool در ماشین‌های لباسشویی تعبیه شده‌اند. شستشوی با تکان‌های آرام، مدت زمان شستشوی پایین و همچنین دمای پایین 40 درجه در این برنامه، مانع از آسیب دیدن پارچه پشمی این لباس‌ها می‌شود.

  • شستن لباس کودکان و افرادی که پوست حساسی دارند با برنامه Baby care

در این برنامه شستشو سرسخت‌ترین لکه‌ها نیز از بین خواهند رفت. دمای آب در این حالت بالا بوده و در حدود 60 درجه است تا تمام باکتری‌ها و لکه‌های لباس‌ها را از بین ببرد.

  • آبکشی و خشک کردن با برنامه Rinse & Spin

در مواقعی که صرفا می‌خواهید لباس‌ها آبکشی شده و خشک شوند، کافی است این برنامه را برای انجام کار خود انجام دهید.

  • چروک نشدن لباس‌ها با برنامه Pre-ironing/easy iron/anti crease

یکی از برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی است که با انتخاب این برنامه شستشوی لباس‌ها با دور پایین انجام شده تا کمترین میزان چروک روی لباس‌ها باقی بمانند.

  • شستشوی انواع مختلف لباس با برنامه Mix

اگر به اسم این برنامه دقت کنید متوجه می‌شوید که تقریباً برای همه لباس‌ها با جنس‌های متفاوت می‌تواند کاربرد داشته باشد. در واقع از این برنامه می‌توان برای شستشوی هر نوع پارچه‌ای مثل پارچه‌های مخملی، پارچه‌های نازک و ضخیم و … استفاده کرد.

در صورتی که با برنامه های پرکاربرد ماشین لباسشویی پارچه‌های مورد نظر خود آشنا نباشید، بهترین برنامه برای شستشوی لباس‌هایتان این برنامه ترکیبی خواهد بود. لازم به ذکر است که این برنامه ممکن است برای شستشوی لباس‌های حساس و ضخیم مثل لباس‌های مجلسی مناسب نباشد.

 

منبع : www.cnet.com

02191018319