آلفا سرویس

تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

از تاریخچه برند کنوود تا محصولات آن ( 0 تا 100 )

تاریخچه برند کنوود

آشنایی با تاریخچه برند کنوود، آیا محصولات برند Kenwood را می‌شناسید؟ شما برای خرید انواع محصولات خانگی کدام برند را ترجیح می‌دهید؟ کمپانی بزرگ کنوود برای نخستین بار فعالیت خودش را در کشور انگلستان شروع کرد و در سال ۱۹۴۷ به طور گسترده محصولات خودش را تولید و عرضه کرد. دلیل محبوبیت این برند در بین مصرف کنندگان ورودی محصولی به نام توستر به بازار بود که با عرضه آن توانست شهرت خوبی پیدا کند و پس از آن نیز محصولات مختلف برقی روانه بازار کرد که به شهرت و محبوبیت آن افزود. در حال حاضر نیز از جمله برندهای شناخته شده در حوزه تولید لوازم خانگی است و اگر شما از نمایندگی و تعمیرات انواع لوازم خانگی سراغ یک برند خوب و محبوب را بگیرید، یکی از موارد پیشنهادی برند کنوود خواهد بود. در این مقاله برند کنوود را معرفی می‌ کنیم.

تاریخچه برند کنوود Kenwood

گفتیم که برند کنوود لوازم برقی و خانگی بسیار زیادی را تولید و عرضه کرده است که محبوبیت آن به دلیل کیفیت بالای محصولات می‌باشد

و اغلب بسیاری از مصرف کنندگان، کنوود را به بسیاری از برندهای دیگر ترجیح می‌دهند.

این برند در ابتدا فعالیت خودش را از کشور انگلستان شروع کرد و در سال ۱۹۴۷ به طور گسترده و وسیعی به تولید محصولات مختلف پرداخت

دلیل محبوبیت آن به خاطر تولید محصولی به نام توستر بود که مصرف کنندگان زیادی را ترغیب به خرید دیگر محصولات این برند کرد.

پس از آن نیز کنوود اقدام به تولید دیگر لوازم خانگی و برقی کرد که تمامی آنها توانستند با ورود به بازار شهرت بالایی به دست بیاورند.

این شرکت در سال ۲۰۰۱ میلادی به وسیله شرکت دلونگی کشور ایتالیا خریداری شده است.

کیفیت محصولات کنوود موجب شده است که شما در طول استفاده از آنها کمتر به تعمیرات لوازم خانگی نیاز پیدا کنید.

این برند در حال حاضر در حال رقابت سرسختانه‌ای با برندهای مشهور و صاحب نام دنیا می‌باشد

و قطعاً شما در بسیاری از منازل نمونه‌هایی از محصولات برند کنوود را می‌بینید که در حال حاضر محصولات بسیار متنوع زیر را تولید می‌کند:

  • سیستم تهویه هوا
  • ماشین لباسشویی
  • خردکن
  • همزن
  • انواع مخلوط کن برقی
  • سشوار
  • انواع کتری و قوری برقی
  • توستر
  • یخچال فریزر

بیوگرافی برند کنوود

معرفی برخی از وسایل برند کنوود

به عبارتی می توان گفت تاریخچه برند کنوود را به محصولات با کیفیت این برند میشناسند. در این برند شما تنوع بالایی از لوازم برقی را می‌بینید که هر کدام در مدل‌های بسیار متنوع هستند به همین دلیل می‌توانند رضایت مصرف کننده را به خوبی جلب کنند، به طوری که پیشنهاد بسیاری از نمایندگی‌های فروش این برند از جمله نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج انتخاب همین برند است. برخی از این محصولات پرطرفدار در بازار عبارتند از:

ساید بای ساید کنوود

ساید کنوود اولین محصول معرفی ما می‌باشد که در حال حاضر با تنوع بسیار بالایی در بازار می‌توانید انواع مختلف آن را انتخاب کنید. مهم‌ترین ویژگی این سایدها نیز وجود آپشن‌هایی مانند نمایشگر لمسی، سیستم هشدار دهنده، وجود سیستم آبریز، قفل کودک، مجهز بودن به سیستم یخ ساز اتومات، تنوع در دو رنگ سفید و استیل، سیستم انجماد سریع و غیره می‌باشد.

سایدهای این برند به لحاظ مصرف انرژی جزو رده ای قرار دارند که در این رده بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایط را برای یک ساید به وجود می‌آورند. این رده نشان دهنده کارایی بالا در کنار مصرف کم انرژی می‌باشد.

غذاسازهای کنوود

این وسیله برقی پرکاربرد نیز دارای مدل‌های متنوعی است و به طور کلی جنس آن از پلاستیک مستحکم یا فلز می‌باشد، بنابراین با اطمینان می‌توانید بدون هیچگونه مشکلی از آنها استفاده کنید که البته به راحتی قابل شستشو نیز است. بیشتر غذاسازهای این برند دارای عملکرد پالس هستند، به همین دلیل بیشترین کارایی و سرعت را از خود نشان می‌دهند، همچنین یک پایه ضد لغزش و مستحکم دارند، بنابراین هنگامی که از آنها استفاده کنید هرگز سر نمی‌خورند.

توستر کنوود

نخستین و معروف‌ترین محصول برند کنوود را می‌توان توستر کنوود معرفی کرد که این برند عمده شهرت خودش را مدیون این محصول می‌باشد. توسترها برای شما امکان تست کردن نان‌ها را به وجود می‌آورند و از لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا هستند و عملکرد خوب و بالایی نشان می‌دهند.

آبمیوه گیری کنوود

محصولی که شهرت جهانی پیدا کرده است. بدنه این آبمیوه‌گیری‌ها از استیل ضد زنگ می‌باشد و استحکام خوبی دارند که توان مصرفی آنها نیز حدود ۵۰۰ وات است. از این دستگاه به آسانی می‌توانید برای آبگیری انواع میوه‌ها حتی میوه‌های سفتی مانند هویج یا کرفس استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که حتی در طولانی مدت نیز نیاز جدی به تعمیرات لوازم خانگی نخواهید داشت.

چرخ گوشت کنوود

اگر قصد خرید چرخ گوشت را دارید پیشنهاد می‌کنیم مدل‌های مختلف و متنوع برند کنوود را ببینید که در این حالت قطعاً متوجه طراحی‌های خاص و زیبای این برند می‌شوید توانایی چرخ گوشت های کنوود بسیار بالا است و بنابراین شما می‌توانید به صورت مداوم میزان بالای گوشت را چرخ کنید، بدون آنکه به تعمیرات لوازم خانگی نیاز داشته باشید و چرخ گوشت شما دچار مشکل شود. بدنه چرخ گوشت های برند کنوود نیز از پلاستیک مستحکم و مرغوب می‌باشد.

برند kenwood

نحوه خرید وسایل برند کنوود

در حال حاضر این برند در سراسر دنیا با ۴۰ کشور همکاری دارد و به آسانی محصولات تولیدی خودش را به تمامی این کشورها ارسال می‌کند که کشور ما نیز یکی از این موارد می‌باشد، یعنی اگر شما سری به فروشگاه‌های لوازم خانگی بزنید می‌توانید انواع و اقسام محصولات کنوود را ببینید. اما مسئله مهم این است که در حال حاضر برندهای تقلبی نیز محصولات مشابه این برند را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند، پس باید دقت کافی را در هنگام خرید داشته باشید یا اگر آگاهی کافی در خصوص ویژگی‌ها و مشخصات این برند ندارید از نمایندگی‌های معتبر آن اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

سخن پایانی

در این مقاله از تاریخچه برند کنوود تا محصولات آن را با بیانی ساده، به صورت مفید و مختصر بررسی کردیم که متعلق به کشور انگلستان می‌باشد

و در طول فعالیت گسترده خودش با تولید انواع و اقسام لوازم برقی و خانگی توانسته است مشتریان زیادی را برای خودش دست و پا کند،

به طوری که در بیشتر منازل شما شاهد نمونه‌های متنوعی از محصولات کنوود از جمله جاروبرقی،

ماشین لباسشویی، سرخ کن، خردکن و غیره خواهید بود.

در صورتی که نیاز به مشاوره جهت تعمیر یا تعویض در خصوص انواع برند های لوازم خانگی و همچنین کنوود دارید و یا به دنبال نمایندگی تعمیرات کنوود در کرج می باشید.

آلفا سرویس و کارشناسان مجرب این مجموعه می توانند به عنوان مرجعی معتبر و با سابقه ای درخشان،

به شما خدمت رسانی نمایند. شما می توانید از طریق مسیر های ارتباطی درج شده در وب سایت با مجموعه آلفا سرویس در تماس باشید.

با تشکر از همراهی شما. امیدواریم این مطالب برای شما مفید بوده باشند.

 

02191018319