تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

سرد نکردن آبسردکن یخچال و یا دلایل کار نکردن آن

سرد نکردن آبسردکن یخچال

شاید شما هم این تجربه بد را داشته باشید که بعد از ورود به خانه و در حالی که بسیار تشنه هستید به سراغ آب سرد کن یخچال رفته باشید ولی در کمال تعجب متوجه این موضوع شوید که آب سرد کن یخچال یا کار نمی کند و یا اینکه آبی به شما تحویل می دهد آب سرد نیست.

در خیلی از مواقع پیش می‌آید که بنا به دلایل مختلف آب سرد کن یخچال از کار می افتد و یا اینکه نمی تواند آب را به آن درجه از خنکی مطلوب برساند. اما اینکه این دلایل چه دلایلی هستند موضوعی می باشد.

که ما در این مقاله تحت عنوان دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال به آن پرداخته ایم. پس اگر شما هم تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه دارید. حتما تا پایان این مقاله آلفاسرویس را همراهی کنید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

 

آبسردکن یخچال

آبسرد کن یکی از قسمت یخچال های جدید می باشد که از یک طرف به آب لوله کشی خانه متصل است و از طرف دیگر در طی یک فرایند آب تحویل گرفته سیستم لوله کشی خانه را به آب خنک تبدیل میکند. این قسمت از یخچال باعث می‌شود که شما بدون باز کردن یخچال به آب خنک دسترسی داشته باشید.

این قسمت از یخچال دارای قسمت های گوناگون می باشد. در صورت عدم کارکرد صحیح هر کدام از این قطعات می تواند باعث بروز مشکل در آب سرد کن یخچال شود.این مشکل ممکن است به صورت کلی باعث از کار افتادن کلی آبسردکن شود و یا مانع سرد کردن آب و آبسردکن یخچال شود.

بررسی دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال

در این قسمت از بررسی دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال می خواهیم به بررسی علت هایی که موجب میشود آب سرد کن یخچال آب دریافتی از لوله را خنک نکند بپردازیم.

خراب شدن مخزن آبسردکن یخچال می تواند یکی از دلایلی باشد که مانع سرد شدن آب میشود، در واقع باید بگوییم اگر آبسردکن یخچال شما مخزنی است باید بدانید که منبعی که آب در آن جمع می شود و به منظور خنک کردن آب سرمای خود را از یخچال تامین می کند دچار مشکل شده است.

در صورت خراب نشدن منبع و سالم بودن آن مشکل می تواند از قطعاتی مانند:

ترمودیسک، فن، گاز یخچال و یا برد الکتریکی باشد.

باید توجه داشته باشید که برای خنک کردن آب توسط آبسردکن باید همه موارد ذکر شده و این قطعات  وجود داشته باشند و به درستی کار کنند. در صورت خراب بودن حتی یکی از این قطعات آب خروجی از آبسردکن سرد نمی شود و شما باید در اسرع وقت اقدام به تعویض و یا تعمیر این قطعات کنید.

توجه داشته باشید که بهتر است در صورت خراب بودن هر یک از این قطعات با نمایندگی مربوط به یخچال خود تماس گرفته و توسط آنها اقدام به تعویض یا تعمیر قطعات کنید.

نگاهی به دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال

در قسمت قبلی مقاله به بررسی دلایل سرد نکردن آبسردکن یخچال پرداختیم، اکنون موقع آن شده است که به بررسی کار نکردن کلی آبسردکن یخچال بپردازیم و دلایل این موضوع را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید : بهترین نمایندگی تعمیر کنوود در کرج

 

در بعضی از مواقع کار نکردن آبسردکن یخچال به این معنی می باشد که آب خروجی آب خنک نمی باشد ولی در بعضی از مواقع به شکل کلی آبی از آبسردکن خارج نمی شود. در این صورت باید دنبال دلایل دیگری بگردیم.

کار نکردن کلی آبسردکن یخچال مانند یخ زدن لوله انتقال آب از سیستم لوله کشی خانه به داخل آب سرد کن، خراب بودن شیر ورودی آب یا شیر برقی، مشکل در فیلتر آب، ایراد سوئیچ درب و نیاز به تعویض لاستیک درب یخچال، معیوب بودن سوئیچ دیسپلی یا آبسردکن و خراب بودن برد کنترلی آبسردکن همگی می توانند از دلایل کار نکردن آبسردکن یخچال باشند.

نتیجه گیری

برای نتیجه گیری این مقاله می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که یکی از دلایل می‌توانند دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال باشند. در صورت به وجود آمدن این مشکل برای آبسردکن باید همه موارد ذکر شده را بررسی کنید.

امیدواریم که با مطالعه مقاله اطلاعات کافی در مورد دلایل کار نکردن و یا سرد نکردن آبسردکن یخچال به دست آورده باشید.

منبع : www.samsung.com

02191018319