تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

نحوه عیب یابی یخچال

نحوه عیب یابی یخچال

امروزه لوازم برقی آشپزخانه به یکی از اعضای جدا نشدنی هر زندگی تبدیل شد‌ه‌اند. به‌طوری‌که نبود هر یک از این لوازم؛ شما را با سختی‌ها و مشکلاتی روبرو می‌کنند. یخچال هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانۀ هر خانه‌ای است. می‌توان گفت یخچال قلب آشپزخانه است؛ تمامی افراد هنگام انتخاب لوازم برقی به خصوص یخچال، به دنبال برندها و مارک‌های خوب و با کیفیت می‌روند که طول عمر بیشتری داشته باشد. از آن‌جایی که یخچال به صورت 24 ساعته کار می‌کند، هر چند شما برند خوبی را هم تهیه کرده باشید، ممکن است بعد از مدتی دچار ایراد شود.

در صورت بُروز ایراد بهتر است سریعاً وارد عمل نشوید زیرا یخچال‌های امروزی دارای سیستم‌های متفاوتی هستند. اگر شما خودتان دست به کار شوید ممکن است ایرادی که میشد به راحتی حل کرد، به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. پس بهتر است با مجموعه‌های کار بلد و متخصص در این زمینه در ارتباط باشید. کادر مجرب ما در کرج با سابقۀ چندین ساله در این زمینه، آمادۀ ارائۀ بهترین خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد. در مورد عیب یابی تمام یخچال‌ها اعم از یخچال فریز، یخچال دوقلو و هم‌چنین یخچال‌های سایدبای‌ساید مهارت ویژگی دارند.

اول از همه بهتر است یادآور این نکته باشیم که طریقۀ مصرف و نگهداری از یخچال تأثیر مستقیمی بر علمکرد خوب و عمر مفید آن دارد. با رعایت چه مواردی می‌توان طول عمر یخچال خود را افزایش داد:

  • تمیز نگه داشتن یخچال.
  • اطمینان داشتن از دمای مناسب هم برای یخچال هم برای فریزر.
  • قرار ندادن غذاهای گرم در یخچال.
  • باز نکردن مداوم درب یخچال.
  • پرهیز از قرار دادن وسایل اضافی.

اما از اصلی‌ترین عیب‌هایی که می‌تواند در یخچال اتفاق بیوفتد کدام است؟ لیستی در زیر برای شما آماده کرده‌ایم که در صورت بُروز هر یک از این موارد، نگران نباشید و با در تماس باشید تا به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

از زمانی که شما یخچال می‌خرید و از آن استفاده می‌کنید، یخچال شما همواره همانند ساعت کار کرده و هیچ‌گونه صدایی از آن در نمی‌آید. اما ناگهان متوجه می‌شوید که یخچال شما صدا می‌دهد و این صداها ادامه‌دار هستند! اگر این صدا هم‌چنان ادامه‌دار شد وارد عمل شوید و با ما تماس بگیرید. ممکن است عامل این صدا باعث از کار افتادن یکی از فن‌های یخچال باشد که ما با تعویض آن صدای یخچال شما را رفع می‌کنیم. اگر به این صدا اهمیت ندهید و مشکل ساده‌ای همچون تعویض فن را انجام ندهید ممکن است به مشکل بزرگی تبدیل شود که شامل هزینه‌های بیشتری خواهد شد.

عامل دیگری که باعث ایجاد صدا می‌شود خرابی موتور کندانسور است. این وسیله دارای فن برای خنک ماندن دارد، که اگر دچار خشکی، کثیفی و یا خرابی شود، باعث ایجاد سر و صدا در یخچال می‌شود.

یخچال‌ها دارای اتصالات هستند که هرگونه ایراد در این اتصالات باعث ایجاد سر و صدا و لرزش در یخچال می‌شود. هرگونه بی‌اعتنایی نسبت به هر یک از این علائم‌ها می‌تواند موتور یخچال شما را تحت تاثیر قرار بدهد و هزینه‌های زیادی را به بار آورد.

در صورت بُروز صدا در یخچال خود می‌توانید مشکل خود را با کارشناسان ما در کرج در میان بگذارید و بهترین راهنمایی را دریافت کنید.

 

دلایل برفک زدن یخچال

یخچال‌های امروزی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اصلاً برفک ندارند. پس اگر یخچال شما برفک زد دچار ایراد شده است. اما چه دلایلی باعث ایجاد برفک در یخچال می‌شود؟

اینکه ممکن است شما یخچال خود را در جای مناسبی قرار نداده‌اید و رطویت بیشتر باعث ایجاد برفک شده است؛ زیرا با هر بار باز و بسته کردن درب یخچال، رطوبت زیادی وارد یخچال می‌شود.

دلیل دیگر می‌تواند از کار افتادن ترموستات باشد. و یا لاستیک‌هایی که اطراف درب را میپوشانند، خراب شده باشد.

در صورت مشاهدۀ برفک در یخچال خود با کارشناسان ما در کرج تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، با بهترین کیفیت و مهم‌تر از همه، نازل‌ترین قیمت مشکل یخچال شما را رفع کنیم.

برخی اوقات شما توجه می‌شوید که یخچال شما مدام کار می‌کند و اصلا اتومات نمی‌کند. دلیل این أمر می‌تواند خرابی کمپرسور، ترموستات، گاز یخچال و قطعات دیفراست باشد.

خرابی برد یخچال این روزها زیاد به گوش‌مان می‌خورد، اما دلیل این خرابی چیست؟

نوسانات برقی، آب‌خوردگی اتصال و یا خرابی قطعات ممکن است باعث خرابی برد شود.

 

دلیل یخ زدن وسایل در یخچال چیست؟

دمای یخچال شما بسیار مهم است. اگر دمای یخچال شما بالا یا پایین باشد ممکن است وسایل شما را فاسد کند. اگر دما خیلی کم باشد باعث یخ‌زدگی و اگر بیشتر باشد وسایل را سرد نگه نمی‌دارد. پس به دمای یخچال خود دقت کنید.

ممکن است موتور یخچال به هنگام اتومات کردن صدا دهد اگر متوجه این صدا شدید فن موتور دچار مشکل شده ممکن است در طول زمان خراب شده و یا خشک شود که نیاز به روغن کاری دارد.

اولین نگرانی‌هایی که موقع ایراد یخچال به ذهن می‌رسد، هزینه و طریقۀ تعمیر یخچال در کرج است.

هزینۀ تعمیرات به نوع ایراد بستگی دارد، ممکن است یخچالی که دچار ایراد شده با ساده‌ترین تعمیر حل شود و یا نیاز به تعمیر قطعه باشد در هر صورت ما منصافانه‌ترین قیمت‌ها را در نظر می‌گیریم و با بهترین عملکرد یخچال شما را تعمیر می‌کنیم.

نگرانی دیگر در زمان ایراد یخچال دغدغۀ حمل‌ونقل آن است. از آن‌جایی که یخچال‌ها بزرگ هستند، این مشکل برای همۀ مصرف‌کنندگان هنگام خرابی به وجود می‌آید. ولی اصلاً نگران نباشید، نمایندگی ما در کرج با هماهنگی‌های قبلی با شما در محل حاضر می‌شوند و تعمیر در محل را انجام می‌دهند. تا جایی که ممکن باشد سعی می‌کنیم تمام خدمات را در محل انجام دهیم، اگر لازم باشد که حمل شود ما این کار را برای شما به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهیم، اصلا نگران نباشید!

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما در کرج در تماس باشید و راهنمایی‌های موردنیاز را از آنها بگیرید. در تلاش هستیم تا منصفانه‌ترین قیمت، سریع‌ترین زمان و بهترین عملکرد را در اختیار شما مشتریان کرجی داشته باشیم. فقط کافی‌ست با یک تماس با ما در ارتباط باشید.

02191018319