تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

تمیز کردن ماشین لباسشویی به روش خانگی

تمیز کردن ماشین لباسشویی

روش های متفاوتی برای تمیز کردن ماشین لباسشوییوجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که شما حتماً و حتماً باید نسبت به پاکسازی ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

لذا اگر ماشین لباسشویی خود را پاکسازی نکنید و شستشو های لازم را برای آن انجام ندهید مطمئناً در ادامه محیط ماشین لباسشویی علاوه بر این آلودگی ممکن است بر بدنه و یا قطعات مختلف آن آسیب هایی وارد شود. لذا ما در این متن قصد داریم

تا اطلاعات کافی در مورد چگونگی تمیز کردن ماشین لباسشوییو تمیز کردن آن ها را به شما ارائه کنیم. به این نکته توجه داشته باشید که این روش ها برای ماشین لباسشویی های شما کارساز می باشد و شما می توانید با توجه به این روش هایی که می گوییم نسبت به پاکسازی ماشین لباسشویی خود اقدام کنید. پس با  آلفاسرویس تا پایان همراه بمانید.

 

روش طبیعی و استفاده از طبیعی

برای استفاده از این روش شما به سرکه و جوش شیرین و آب و اسفنج نیاز دارید. شما می توانید در یک ظرف بسیار کوچک جوش شیرین را ریخته و آن را با آب حل کنید.

سپس این محلول را در مخزنی که مخصوص ریختن مواد شوینده می باشد بریزید و در درب اصلی آن یک مقدار سرکه اضافه کنید و پس از آن ماشین لباسشویی را در حالت شستشوی نرمال قرار دهید و حتما سعی کنید که این کار را با آب گرم انجام دهید.

پس از آن اجازه دهید که ماشین لباسشویی در مدتی کار کند تا ترکیب سرکه و جوش شیرین، رسوبات قرار گرفته شده در لباسشویی را جمع کند. شما با این کار یک نفس تازه به مشکل لباسشویی خود خواهید داد و دوباره آن را به روزهای اول خود می برید.

پس از آن اسفنج را آورده و رسوبات و کپک هایی که احتمالاً بر روی درب ماشین لباسشویی چسبیده است را پاک کنید بعد از این کار ماشین لباسشویی شما تقریباً جمع شده است را پاک کنید. شما باید سعی کنید تقریباً ماهی یک بار این کار را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال در کرج

 

ماده سفید کننده برای تمیز کردن ماشین لباسشویی

اگر دوست دارید که ماشین لباسشویی شما سفید و تمیز باشد می توانید برای از بین بردن کپک ها و کثیفی ها از ماده سفید کننده استفاده کنید.

برای اینکار نصف فنجان از سفید کننده را در خود ماشین لباسشویی می‌ریزید و بگذارید تا آب ماشین لباسشویی به صورت خالی و با استفاده از آب داغ کار کند زمانی که  مهزن پر از آب شد آن را متوقف کنید و بگذارید تا مایه سفید کننده و آب با هم دیگر مخلوط شده و حداقل یک ساعت در ماشین لباسشویی شما بماند.

سپس آن را مجدد به کار بیندازید. برای اینکه پس از شستشو مطمئن شوید که این مایع سفید کننده از بین رفته است. حالا در ماشین رو باز کنید و منتظر بمانید تا کثیفی های موجود در ماشین لباسشویی کاملاً خشک شود.

به این نکته توجه داشته باشید که بعد از آن که خشک شد حتماً اطمینان حاصل کنید که آثاری از این مواد سفید کننده بر روی ماشین لباسشویی شما باقی نمانده باشد. لذا می تواند باعث خرابی ماشین لباسشویی و یا لباس هایی که در ادامه خواهید شست شود.

استفاده از قرص جرم گیر

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی یکی دیگر از دلایلی که باعث کثیف شدن و ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی میشود پودر نامناسب میباشد. پودرهای بی کیفیت مطمئنا باعث می‌ شود که در داخل ماشین لباسشویی جرم ایجاد شده و ماشین شما را دچار مشکلاتی کند.

برای از بین بردن این جرم ها و مشکلات می‌ توانید از جرمگیر و یا قرص جرمگیر استفاده کنید. قرص ها را خیلی راحت می توان از فروشگاه های متفاوت تهیه کرد و نسبت به استفاده از آنها اقدام کرد. برای اینکه بتوانند تاثیر خوبی بر روی ماشین لباسشویی شما داشته باشد بهتر است از دو عدد آنها همزمان با هم استفاده کنید.

در ضمن استفاده از جرمگیر نیز می‌تواند به شما کمک فراوانی کند. توجه داشته باشید که استفاده از این قرص ها برای همه ماشین لباسشویی ها مناسب می باشد.

سخن پایانی

تمیز کردن ماشین لباسشویی با استفاده از اسید سیتریک یکی دیگر از چیزهایی که می توانیم ماشین لباسشویی را تمیز کرد اسید سیتریک است.

یکی از اسید هایی می باشد که آنها را از میوه های اسیدی می گیرند. این اسیدها از جمله سرکه ها میباشند. لذا شما می توانید در کنار سرکه، جوش شیرین هم استفاده کنید. که در بالا توضیحات لازم را دادیم.

02191018319