تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

تعمیر یخچال در محل

تعمیر یخچال در محل

امروزه یخچال‌ها نقش بسیار مهمی هم در منازل و هم در محل‌های کار ایفا می‌کنند. به‌خصوص در شهرهای پرجمعیت یخچال جایگاه ویژه‌ای دارد. در منازل افراد، مواد غذایی خود را در داخل یخچال می‌گذارند و اغلب سوپرمارکت‌ها نیز مواد غذایی و نوشیدنی‌های زیادی را در یخچال‌ها قرار می‌دهند.

به‌دلیل این‌که یخچال‌ها درای وزن سنگینی هستند و علاوه بر این باید در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر شوند. تعمیر یخچال در محل به یکی از مزیت‌های عالی تبدیل می‌شود. تعمیر یخچال در محل کرج از کارشناسان با تجربه‌ای تشکیل شده است که دارای چندین سال سابقۀ تعمیر انواع برندهای مختلف یخچال را دارند. این یخچال‌ها هم می‌تواند یخچال خانگی و یا یخچال سوپرمارکت و حتی کارخانه باشند.

ارائه سرویس ما برای شهروندان کرجی به‌صورت 24 ساعت و همه روزه است. هنگامی‌که یخچال شما به‌طور ناگهانی خراب شد، شما نیاز دارید تا یخچال خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر کنید تا مواد غذایی داخل آن فاسد نشود. خدمات سرویس‌دهی ما در سریع‌ترین زمان ممکن با هماهنگی قبلی شما در محل حاضر و خدمات ارائه می‌دهند.

تنها خواستۀ مشتریان موقع خراب شدن یخچال این است که فرد مجرب سریعاً در محل حاضر شده و تعمیر را انجام دهد. یکی از بهترین مزایای تعمیر یخچال در محل، از بین رفتن هزینۀ حمل‌ونقل آن است. کارشناسان تعمیر ما دارای سابقۀ چندین ساله هستند و می‌توانند تمامی یخچال‌های برندهای معتبر را تعمیر کنند. این یخچال‌ها هم‌چنین می‌تواند در منزل، مغازه و یا حتی شرکت باشند. پس تنها کاری که موقع خرابی انجام می‌دهید، این است که از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با ما در تماس باشید تا کارشناسان ما در محل موردنظر شما حاضر شده و کارهای تعمیر را انجام دهند.

هزینۀ تعمیر یخچال در محل چقدر است
هزینۀ تعمیرات بسته به نوع تعمیرات، تعویض قطعه و برند یخچال متفاوت است. اگر شما یک فرد تعمیرکار را از بیرون بیاورید، این امکان وجود دارد که از شما هزینۀ اضافی بابت تعمیر طولانی مدت و هزینۀ رفت‌وآمد بگیرد. ولی ما تعمیرکاران حرفه‌ای را به محل اعزام می‌کنیم که هیچ هزینۀ اضافی از شما دریافت نمی‌کنکد و تخفیفاتی هم برای شما ارائه می‌دهند.

تعمیر در محل چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
تعمیر و تعویض کلیۀ قطعاتی که دچار خرابی و یا مشکل شده‌اند. اعم از تعویض لاستیک دور در، تعویض و تعمیر ترموستات و کمپرسور، حل مشکل صفحه نمایش دیجیتالی، تعمیر و تعویض برد یخچال و … . به‌طور کلی می‌توان گفت تا جایی که ممکن باشد تمامی تعمیرات و تعویض قطعات سعی می‌شود در محل حل شود. در صورت بروز مشکل جدی که قابل حل شدن در محل نیست اقدام به حمل‌ونقل می‌کنیم. ولی درصد بالایی از تعمیرات در محل انجام می‌شود.

ایراداتی که اغلب در یخچال‌ها بروز می‌دهد
ممکن است یخچال شما روشن نشود، در صورت روشن نشدن یخچال ابتدا از سالم بودن پریز و سیستم برقی خود اطمینان حاصل کنید. اگر هیچ موردی یافت نشد نیاز به تعمیرکار مجرب دارید.

ممکن است یخچال شما برفک بزند، دلیل این‌کار می‌تواند عوامل متعددی باشد که نیاز به تعمیرکار مجرب دارد.

ممکن است یخچال شما صدا بدهد و یا موقع اتومات لرزش کند. این مشکل برای عیب‌یابی نیاز به تعمیرکار مجرب دارد.

ممکن است یخچال شما به‌صورت 24 ساعت کار کند و اصلاً اتومات نکند.برای عیب‌یابی و تعمیر این مشکل با ما در تماس باشد.

ممکن است یخچال شما وسایل را آن‌چنان سرد کند که دچار یخ زدگی شوند و یا نتواند آن‌طور که باید و شاید سرمای خوبی تولید کند که دچار فاسد شدن مواد داخل آن می‌شود. در این‌صورت اگر از دمای یخچال خود اطمینان دارید، ولی باز این مشکلات رخ می‌دهد. با راه‌های ارتباطی ذکر شده با ما در تماس باشید تا با حضور در محل نسبت به حل مشکل دست به‌کار شویم.

در صورت بروز هر یک از ایرادات فوق و یا سایر ایرادات، سریعاً با خدمات‌دهنده‌های ما برای تعمیر یخچال در کرج در تماس باشد. هم‌چنین می‌توانید از خدمات مشاورۀ رایگان ما نیز بهرمند شوید.

اما با رعایت کدام موارد می‌توان طول عمر یخچال را بیشتر کرد؟
از قرار دادن وسایل بیش از حد مجاز یخچال خودداری کنید.
از قرار دادن مواد غذایی داغ خودداری کنید.
مکررً درب یخچال را باز و بسته نکنید.
یخچال را در جای خیلی گرم قرار ندهید.
یخچال خود را تمیز نگه دارید.
به دمای یخچال خود توجه کنید.
درصورت بُروز ایراد، خود دست به‌کار نشوید؛ زیرا ممکن است ایرادی که به‌راحتی می‌تواند از سوی تعمیرکار مجرب حل شود، با دستکاری شما به مشکل بزرگی تبدیل شود. در هر صورت اگر یخچال شما چه در منزل و یا جای دیگری دچار ایراد شد سریعاً با خدمات سرویسی‌دهی ما در ارتباط باشید و یا می‌توانید مشاوره رایگان هم بگیرید.

لازم به ذکر است که در صورت بُروز ایراد، پیدا کردن فرد تعمیرکار حرفه‌ای برند یخچال شما بسیار سخت است؛ ولی خدمات سرویس‌دهی ما از افراد با سابقه تشکیل شده‌اند که سالیان سال به تعمیر یخچال‌های برندهای متفاوت پرداخته‌اند. هم‌چنین وقت‌شناس و هزینۀ منصفانه از عوامل مهم دیگر است. این‌که خدمات ما با شما هماهنگی قبلی می‌کنند و در زمان مشخص شدۀ شما در محل حاضر می‌شوند و تمام سعی خود را می‌کنند که مشکل را در محل حل کنند. ممکن است حل مشکل طولانی مدت باشد، ولی این زمان تأثیر چندانی بر قیمت ندارد؛ زیرا ما منصفانه‌ترین هزینه‌ها را دریافت می‌کنیم. پس با خیال راحت می‌توانید یخچال خود را به دست تعمیرکاران حرفه‌ای ما در کرج بسپارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با شماره‌های قرار داده شده در بخش تماس با ما وب‌سایت، تماس حاصل فرمایید و یا مشاوره رایگان بگیرید. تنها تلاش ما در این سرویس‌ها، ارائۀ بهترین خدمات به همشریان کرجی و جلب رضایت مشتری است. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله تمام اطلاعات موردنیاز را به شما ارائه دهیم.

02191018319