تعمیر لوازم خانگی در کرج ، آبان سرویس

آلفا سرویس، نمایندگی معتبر تعمیرات انواع لوازم خانگی در کرج با چندین سال سابقه درخشان

بهترین ماشین لباسشویی کدام است؟؛ راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی کدام است؟ یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین وسایل هر منزل، ماشین لباسشویی می‌باشد. از آنجایی که معمولا ماشین لباسشویی برای استفاده طولانی مدت در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد، زمان تعویض آن در حدود 10 سال بعد انجام شود. بنابراین انتخاب ماشین لباسشویی با عملکرد مناسب بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

البته باید گفت که از نظر هر فرد بهترین ماشین لباسشویی، متفاوت خواهد بود. برای بعضی از افراد قیمت مهم بوده و برای برخی دیگر کیفیت یا کم مصرف بودن این محصول اهمیت بیشتری دارد. در این مقاله از سایت آلفا سرویس نکات لازم و ضروری برای انتخاب بهترین لباسشویی را بیان خواهیم کرد تا راهنمای شما مشتریان عزیز در انتخاب و خرید این محصول باشد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در کرج

بهترین ماشین لباسشویی
برای انتخاب یک ماشین لباسشویی مناسب ابتدا باید اولویت‌های خود را در نظر داشته باشید. یعنی با توجه به بودجه مالی خود انتخاب کنید که به دنبال بهترین ماشین لباسشویی از نظر مناسب بودن قیمت هستید یا اینکه کیفیت عملکرد این وسیله برای شما اهمیت دارد.

نکته مهمی که پیشنهاد می‌کنیم در کنار اولویت‌های خود در نظر بگیرید، پارامترهای اصلی این دستگاه است. مثلا اول انتخاب کنید که چه نوع ماشین لباسشویی مناسب شما خواهد بود. آیا با توجه به فضای مورد نظرتان برای این محصول، ماشین لباسشویی‌های درب از بالای معمولی و خشک‌کن دار برای شما مناسب است یا ماشین لباسشویی‌های درب از جلوی اتوماتیک؟ پاسخ این سوال اولین موردی است که باید برای خرید بهترین ماشین لباسشویی به آن توجه داشته باشید.

بنابراین در پاسخ به این سوال که ماشین لباسشویی چی بخریم؟ باید در ابتدا با توجه به نیاز خانواده به شستشوی لباس، فضای مورد استفاده و همچنین توان مالی خود مشخص کنیم چه نوعی از ماشین لباسشویی‌ها مناسب ما هستند.

معیارهای انتخاب بهترین ماشین لباسشویی
علاوه بر مواردی که گفتیم، معیارهای مهم دیگری برای انتخاب ماشین لباسشویی وجود دارد. در ادامه مهم‌ترین معیارها و پارامترهایی که به شما در انتخاب بهترین ماشین لباسشویی کمک می‌کنند را بیان می‌کنیم.

بهترین ماشین لباسشویی

گنجایش ماشین لباسشویی یکی از چالش برانگیزترین مواردی است که در خرید این محصول باید حتما در نظر داشت. با توجه به میزان شستشو و حجم البسه‌ای که هر بار قرار است بشورید، باید ماشین لباسشویی با حجم مناسبی را انتخاب کنید.
قابلیت‌ها و برنامه‌های شستشو دومین عامل برای انتخاب این محصول می‌باشد.
خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در انتخاب ماشین لباسشویی باید در نظر داشت.
رتبه انرژی یکی از مهم‌ترین پارامترهایی است که در سال‌های اخیر در تولید لوازم خانگی مورد توجه قرار گرفته است. رتبه انرژی بالاتر در یک محصول نشان دهنده مصرف کم‌تر و بهینه‌تر آن می‌باشد.
سرعت چرخش موتور عاملی است که هر چقدر بالاتر باشد در میزان خشک کنندگی ماشین لباسشویی تاثیر خواهد گذاشت. سرعت چرخش موتور این محصول در نمونه‌های موجود در بازار بین 1200 تا 1600 دور در دقیقه است. البته دقت داشته باشید که هر چقدر میزان این پارامتر بیشتر باشد بر میزان هزینه و سر و صدای ماشین لباسشویی افزوده خواهد شد.
وجود صفحه نمایش در ماشین لباسشویی کمک زیادی در آگاهی شما از وضعیت دستگاه و همچنین شستشوی بهتر لباس‌ها به شما می‌کند.
بیشتر بخوانید : نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

مزایای خرید انواع مختلف ماشین لباسشویی
همانطور که گفتیم سه نوع ماشین لباسشویی داریم. در این قسمت از راهنمای خرید بهترین ماشین لباسشویی مزایای انتخاب هر یک از انواع این دستگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

در ماشین لباسشویی‌های درب از بالای معمولی که قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر انواع ماشین لباسشویی دارند، مخزن پر از آب شده و دستگاه با چرخش همزمان لباس‌ها را شستشو می‌دهد. کم‌جا بودن، سبکی و کاربری آسان از دیگر مزیت‌های این نوع ماشین لباسشویی است.
ماشین لباسشویی‌های درب از بالا خشک‌کن‌دار نسبت به نوع معمولی آن شستشوی بسیار مناسب‌تری داشته و همچنین خشک کن بسیار قوی و با سرعت بسیار بالایی دارد که در مدت زمان کمتری لباس‌ها را خشک می‌کند.
در ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک درب از جلو امکان استفاده از فضای بالای دستگاه وجود دارد. این نوع ماشین لباسشویی‌ها بهتر و مقرون به صرفه‌تر شستشوی البسه را انجام می‌دهند. علاوه بر این ماشین لباسشویی‌های اتوماتیک صدای کمتری تولید کرده و به خاطر استخراج رطوبت در چرخش آن، زمان خشک کردن لباس‌ها و مصرف انرژی را کاهش می‌دهند.
منبع : www.homedepot.com

02191018319